Uwaga, otwiera nowe okno. PDFDrukuj

REKRUTACJA NA WYJAZD W RAMACH STAFF TRAINING MOBILITY (STT) W PROGRAMIE ERASMUS + KA131-HED-2021

Kto może uczestniczyć w rekrutacji?

Do rekrutacji na wyjazd może przystąpić każdy pracownik IMIM PAN, niezależnie od wieku, obywatelstwa, formy zatrudnienia czy zajmowanego stanowiska. Oferta szkoleniowa dotyczy wszystkich grup pracowników, którzy w ramach wyjazdu wezmą udział w szkoleniu (STT) podnoszącym ich kwalifikacje i kompetencje związane z wykonywaną przez nich na co dzień pracą. Od kandydata wymaga się znajomości języka obcego na poziomie umożliwiającym udział w szkoleniu.

Wychodząc naprzeciw najmłodszym członkom społeczności IMIM PAN, którzy co od zasady nie są zatrudnieni w Instytucie - doktorantom, dopuszcza się ich udział w rekrutacji pod warunkiem dostarczenia oświadczenia podpisanego przez promotora, w którym zadeklarowany zostanie rodzaj umowy, w ramach której doktorant będzie zatrudniony na minimum miesiąc przed planowanym wyjazdem do minimum ostatniego dnia realizacji wyjazdu szkoleniowego Erasmus+ (wzór oświadczenia - załącznik C).

Procedura rekrutacyjna

I. SKŁADANIE DOKUMENTÓW

Pracownicy IMIM PAN zainteresowani realizacją wyjazdu szkoleniowego w ramach programu Erasmus+ KA131-HED-2021, proszeni są o przesłanie na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. oraz dostarczenie do Sekretariatu IMIM PAN w terminie do 20.05.2022 oryginałów następujących dokumentów:

1. Formularz zgłoszenia na wyjazd (formularz do pobrania- załącznik A)

2. List zapraszający z Instytucji przyjmującej (Invitation Letter) - list musi potwierdzać zgodę instytucji goszczącej na realizację wyjazdu szkoleniowego pracownika IMIM PAN - zwanego dalej „Uczestnikiem". List musi zawierać:

• imię i nazwisko Uczestnika,
• nazwę, adres, kod Erasmusa* i kod OID* Instytucji przyjmującej,
• termin szkolenia w ramach programu Erasmus +,
• podpis przedstawiciela Instytucji przyjmującej.

List powinien być sporządzony w języku angielskim (wzór zaproszenia - załącznik B). Załącznik B z oryginalnymi podpisami nie jest wymagany. Podpisy elektroniczne lub skany dokumentu są dopuszczalne.
* np. dla IMIM PAN kod Erasmusa to PL KRAKOW23, a kod OID to E10212466.

3. Oświadczenie dotyczące rodzaju zatrudnienia - Jeśli Uczestnik jest doktorantem IMIM PAN nie zatrudnionym w Instytucie, musi dostarczyć oświadczenie podpisane przez promotora, w którym zadeklarowany zostanie rodzaj umowy, w ramach której doktorant będzie zatrudniony na minimum miesiąc przed planowanym wyjazdem do minimum ostatniego dnia realizacji wyjazdu szkoleniowego Erasmus+ (wzór oświadczenia - załącznik C)

Termin złożenia wyżej wymienionych dokumentów upływa 20 maja o godz. 12:00.

II. OCENA WNIOSKÓW

Złożone wnioski rozpatrywane są przez 4 osobową Komisję Kwalifikacyjną powołaną Zarządzeniem nr 12/2022 Dyrektora IMIM PAN z dnia 26 kwietnia 2022 r., w składzie:

1. dr hab. Magdalena Bieda-Niemiec, prof. instytutu - Zastępca Dyrektora Krakowskiej Interdyscyplinarnej Szkoły Doktorskiej w IMIM PAN
2. mgr inż. Joanna Filipek - Kierownik Działu Organizacji Badań Naukowych,
3. dr hab. inż. Maciej Szczerba, prof. instytutu - Zastępca Dyrektora ds. Naukowych,
4. dr hab. Anna Wierzbicka-Miernik, prof. instytutu - Zastępca Dyrektora ds. Ogólnych.

Ocenie Komisji Kwalifikacyjnej w głównej mierze podlega celowość uczestnictwa w szkoleniu i zakładane podniesienie kwalifikacji zawodowych danego Kandydata zawarte w Formularzu zgłoszenia na wyjazd, kierując się potrzebą zapewnienia równego dostępu wszystkim pracownikom IMIM PAN oraz włączenia społecznego, w swej ocenie uwzględnia również następujące aspekty:

- ubieganie się o wyjazd po raz pierwszy,
- czynniki świadczące o wykluczeniu społecznym.

III. OGŁOSZENIE WYNIKÓW

Wyniki rekrutacji zostaną ogłoszone 23 maja 2022 roku.

IV. ODWOŁANIA

Kandydaci, którzy nie zakwalifikowali się do udziału w Programie, w terminie do 3 dni od dnia ogłoszenia wyników rekrutacji - mogą wnieść odwołanie do Dyrektora IMIM PAN. Odwołanie wnoszone jest za pośrednictwem Komisji Kwalifikacyjnej, która w przypadku uznania, że odwołanie zasługuje w całości na uwzględnienie, może wydać nową decyzję. W innym przypadku Komisja niezwłocznie przekazuję sprawę Dyrektorowi IMIM PAN.

Odwołanie należy wnieść drogą mailową na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .