Likwidacje i zmiana miejsca użytkowania

blaszki5.jpg

Likwidacje

Uwaga, otwiera nowe okno. PDFDrukuj

Schemat postępowania przy likwidacji składników majątku IMIM PAN:

1) Pobranie wniosku likwidacyjnego ze strony internetowej Instytutu.

2) Wypełnienie wniosku i złożenie do Komisji Likwidacyjnej (p. Adam Federyga, pok. nr 027 wew. 2890) oraz ustalenie gdzie należy złożyć likwidowany przedmiot.

3) Po podjęciu decyzji przez Dyrektora osoba składająca wniosek zostaje poinformowana o sposobie likwidacji.

 

Wyjaśnienie:

Składnik majątku Instytutu może być zlikwidowany fizycznie (np. poprzez złomowanie, utylizację) lub w przypadku możliwości dalszego użytkowania może zostać podjęta decyzja o:

• sprzedaży (ogłoszenia na stronie internetowej Instytutu)

• możliwości zakupu przez pracownika naszego Instytutu (wniosek o zakup)

• zagospodarowaniu części lub podzespołów mogących być przydatnymi do dalszego użytkowania W przypadku likwidacji komputera, w którym znajduje się dysk (zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych oraz ustawą o ochronie danych osobowych) należy zgłosić się do p. K. Pawlika w celu zniszczenia danych przy pomocy specjalnego programu lub fizycznego zniszczenia dysku. 


Wniosek o zmianę miejsca użytkowania


Skład Komisji Likwidacyjnej:

Adam Federyga -  przewodniczący

Joanna Filipek - członek

Grzegorz Garzeł - członek

 

Skład Komisji Kasacyjnej:

Adam Federyga -  przewodniczący

Krzysztof Gaweł- członek

Zbigniew Krzyżak - członek

Krzysztof Skoczek - członek